YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Aşağa gitmek

YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 10:10 am

BANA DUŞMEZ BELKI AMA BN GENEDE KONU AÇIP TEBRIK ETICEGIM DUN OYLENLEYIM GM Neva GMLIKDEN ATILMIS ONUN YERINE BASKA BI ARKADASIMIZ GELMIS BULUNMAKDA VE BN YENI GELEN GM ARKADASIMZA BAYA BI MUHAPPET ETTIM KONUSTUM BNM GÖZLEMIM BU OYUN ADAM OLUCAK Exclamation YENI ARAKDASIMIZ COK SEY YAPICAGINA BENZIYOR ILK BAS EDITLI ITEMLERDEN BASLICAGINI SOYLEDI HERKEZIN ITEMLERINI GERI ALIP YENI EDIT BASIP VERICEKLERINI SOYLEDI HRKEZ EŞIT OLUCAK DEDI COK IYI BI INSAN VE SOYLE BI DIYOLOK GECDI ARAMIZDA O GENE GM Neva CHARIYLA DEWAM EDICEKMIS VE SOYLE SOYLEDIM YENI CHARLA DEWAM ETSEKDIN KESKE ESKI GM Neva KOTU BI IZ BIRAKTI SW DE DEDIM GUZEL KARDESIM DEDIGI LAF BIRAKSIN BNDE BIRAKDIGI O KOTU IZI SILICEGIM GUZEL SEYLER BIRAKICAGIM DEDİ BNCE SIMDIK SW ADAM OLUCAK GIBI

YENI GOREVINDE BAŞARILAR INS SW YI DUZELTIP YENIDEN USER KAZANIRSINZ BIZDE MEMNUN KALIRIZ OYUNDAN ELLINE SAGLIK ŞU YARIM GUN ICERSINDE COK SEVENIN CIKTIGININ KANAGATINDAYIM
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  xXTaHSiNXx Bir Ptsi Haz. 14, 2010 10:26 am

inşallah hadi bakalım
avatar
xXTaHSiNXx

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 06/06/10
Nerden : Denizli

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  AteS Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:04 pm

atma ziyaaaaa Very Happy yaşın kaç senin??? :DD yeni gm atanmış neva charıyla devam edecekmis bana mı öğretiosn gmliği sen
avatar
AteS

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:15 pm

AteS demiş ki:atma ziyaaaaa Very Happy yaşın kaç senin??? :DD yeni gm atanmış neva charıyla devam edecekmis bana mı öğretiosn gmliği sen


ATEŞ SANA NIE YALAN ATAYIM Very Happy ISTER INAN ISTER INANMA N YAPA BILIRRIM VE YAŞIM ORDA YAZIYOR COK BILIYORSAN GM LIYI AC BI SW YAP GMLIK DE GOREM BKAM Wink
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  AteS Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:20 pm

neyse tmm belkide dediğin gibidir
avatar
AteS

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:22 pm

ZAMAN GECDIKCE GORUCEKSIN INANICAKSIN Wink INANMASI GUC EVT AMA INANICAKSIN
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  AteS Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:24 pm

görürz Very Happy ilk sana pm atcm emin ol
avatar
AteS

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:25 pm

HER ZAMAN BKLERIM Wink
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  Crones Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:35 pm

Pek Sanmıyorum Ama Eğer Öyle Bir şey Varsa ki;

Yeni Görevinizde Başarılar Umarım Sunucuyla İlgilenirsiniz Aksi Takdirde Neva'dan Bi Farkınız Olacağını Zannetmiyorum

İyi Forumlar
avatar
Crones

Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 07/06/10
Yaş : 27
Nerden : Nereye Geldik Be Abi =)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  AteS Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:38 pm

Neva bence daha iyiydi suana kadar attığım hic bi pm cevapsız bırakmadı
avatar
AteS

Mesaj Sayısı : 26
Kayıt tarihi : 06/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  Crones Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:41 pm

Bence de Çok İyiydi Hiçbir PM'mi Önemsemedi Mad
avatar
Crones

Mesaj Sayısı : 61
Kayıt tarihi : 07/06/10
Yaş : 27
Nerden : Nereye Geldik Be Abi =)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:42 pm

AteS demiş ki:Neva bence daha iyiydi suana kadar attığım hic bi pm cevapsız bırakmadı


OYUNA IYI PARA YATIRDIYSAN DICEM AMA BILEMIYORUM OYUNDA 500 USER VARSA BUNUN 490 MEMNUN DEGILDIR NEVADAN EMIN OL KI SIMDIK GELEN ARKADASIMIZ BNCE DAHA IYI Wink VE BN 4 GUNDEN BERI ITEM ALICAKTIM PM ATIYODUM CVP VERMIYORDU MSN DE YAZIYORDUM CVP VERMIYORDU YANI NEVANIN TEK YAPTIGI OYUNA GIRIP SA DEMEK DI BASKA BISEY BILMIYORDU SIMDIK GELEN ARKADASI TANIDIKCA ANLICAKSINIZ Wink
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:42 pm

Crones demiş ki:Bence de Çok İyiydi Hiçbir PM'mi Önemsemedi Mad


HEHEH AYNEN KATILIYORUM Very Happy
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  EviLAnqeL Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:53 pm

Yni Gm atndysa Yni grevnde başarıLar diLerm Smile Ama Neva'nın brktqnı düşünmüorum dün gece Pmden msj attım çnkü. Yni qeLn gm inş. Neva qbi oLmyp HerkzLe iLqLnr çok iyi dien arkdşım sna gre iidr ama bnce deiLdi işinin frknda biLe deiLdi. Pm ye biLe cvp vermyp anca gezmsini biLiodu Smile Nyse Tkrrdn Gm atLdysa Yni grevnde BaşarıLar dieLim. Wink
avatar
EviLAnqeL

Mesaj Sayısı : 46
Kayıt tarihi : 06/06/10
Nerden : Evdén *)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: YENI GM ATANMISTIR YENI GOREVINDE BAŞARILAR

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 1:05 pm

BNA INANMIYANLARA ELBET BIRGÜN INANCAKSINIZ ELBET DIYORUM GORUCEKSINIZ ESKI GM NEVANIN N YAPTIGINI GORMEDIM BU YENI GELEN ARKADASIMIZ GORUCEKSENIZ VE YHA ESKI GM NEVAYI BILEN BILIYOR BI TANE PM BILE CVP VERMIYORDU BN DUN SAAT 11 CIVARI MT2 BASINA OTURDUM YENI GELEN ARAKADASIMIZI GORDUM NEVAYI KONUSDUK ITEM ALICAM FILN DEDIM HMN MSN ADRESINE YONLENDIRDI VE YEMIN EDIYRUM SABAH SAAT 3 KADAR OYUNLA ILGILI MUHAPPET ETTIK KONUSTUK TARTISDIK BUNLARI SIZDE ESKI GM NEVA ILE YAPA BILIRMIYDINIZ SORUYORUM SIZE Question Question OYUN ICERSINDE SA DEDIGIMIZDE BILE CVP ATMIYAN KISIYLE BU KADAR UZUN KONUSUCAKSIN HEA Very Happy IMKANSIZ Very Happy
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

off

Mesaj  waThcME Bir Ptsi Haz. 14, 2010 9:02 pm

tmm iyi dıosunus ama gm yonunde dusunun stavran yenı gm geldınde yanındaydı etrafinda kac kisi avr herkes pm atıor ekran emınm doludur adamın haangi birisiyle ilgilenicek bizim userlerde sabır yoqkkı bu 1 gm yerıne 1 kac gm olsa bole bı sorun kalmas eminim ama su an tek gm anca bu kadarini yapabilir baska bisi gelmes elinden

waThcME

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 09/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Katılıyorum...!

Mesaj  Victoria Bir Ptsi Haz. 14, 2010 9:11 pm

EviLAnqeL demiş ki:Yni Gm atndysa Yni grevnde başarıLar diLerm Smile Ama Neva'nın brktqnı düşünmüorum dün gece Pmden msj attım çnkü. Yni qeLn gm inş. Neva qbi oLmyp HerkzLe iLqLnr çok iyi dien arkdşım sna gre iidr ama bnce deiLdi işinin frknda biLe deiLdi. Pm ye biLe cvp vermyp anca gezmsini biLiodu Smile Nyse Tkrrdn Gm atLdysa Yni grevnde BaşarıLar dieLim. Wink
Dün Gece Jinnoda Şehirde Dolaşıyordu Neva...[GM] Takısı Getirmiorum Çünkü Hak Etmiyor...Sayın Arkadaşlarım Metin 2 TR De 84 Lv Şamanım War Genellikle Şehirde Dolaşıyorum Tic. İçin Ama O Kadar Dolandım Ama ŞEHİRDE ŞUANA KADAR HİÇBİR SORUMLU VEYA GM İLE KARŞILAŞMADIM...Peki Neva Very Happy Tek Bildiği Kod Yazmaz V Şehirde Dolaşıp Göze Girmek...<Afedersiniz GÖZ GİRMEYE ÇALIŞMAK...EviLaNqeL e Katılıyorum...
avatar
Victoria

Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 04/06/10
Nerden : Sence

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Bakış Açısı

Mesaj  Victoria Bir Ptsi Haz. 14, 2010 9:13 pm

waThcME demiş ki:tmm iyi dıosunus ama gm yonunde dusunun stavran yenı gm geldınde yanındaydı etrafinda kac kisi avr herkes pm atıor ekran emınm doludur adamın haangi birisiyle ilgilenicek bizim userlerde sabır yoqkkı bu 1 gm yerıne 1 kac gm olsa bole bı sorun kalmas eminim ama su an tek gm anca bu kadarini yapabilir baska bisi gelmes elinden
Çok Güzel Empati Kurmuşsun Ama Bnce Şehire Yeni 1 Char Açıp Gelmeliydi Oyunu Kitlememelydi =) WATcHme Very Happy
avatar
Victoria

Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 04/06/10
Nerden : Sence

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

:D

Mesaj  waThcME Bir Ptsi Haz. 14, 2010 9:15 pm

doğrudur valla biis diyemicem hem bisene hazan yha oyunla ilgilensin yeter sw kapanmasin sadece baska bi istegim yoq adminlerden :d

waThcME

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 09/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz