Edit item alımı...

Aşağa gitmek

Edit item alımı...

Mesaj  PiNK Bir Paz Haz. 06, 2010 7:39 pm

Edti item almak için 3 gündür sitede verilen msnin online olmasını bekliyorum fakat bi türlü olmadi:S item satmak istemiyorsunuz madem yazmayin yada satiş yapacaksaniz biraz ilgilenin...

PiNK

Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 06/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Katılıyorum.

Mesaj  KATİLNİNJA Bir Perş. Haz. 10, 2010 3:41 pm

Kesinlikle Katılıyorum... Mad
avatar
KATİLNİNJA

Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 10/06/10
Nerden : Gelion nan :D...!

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  รคﻮ๏קค кคן๓єг Bir Perş. Haz. 10, 2010 5:54 pm

sen 3 gundur biz 13 gundur beklıyoruz Smile)
avatar
รคﻮ๏קค кคן๓єг

Mesaj Sayısı : 105
Kayıt tarihi : 04/06/10
Yaş : 28
Nerden : คгtשเภ

Kullanıcı profilini gör http://melankolia.com.tr/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  batikent Bir C.tesi Haz. 12, 2010 10:30 am

aynen Twisted Evil
avatar
batikent

Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 09/06/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  STaVRaN Bir C.tesi Haz. 12, 2010 1:05 pm

EN KOTUSU BNM SIZLE EN AZINDAN SIPARIS ALMIS BANA CVP BILE ATMIYOR UYUZ YHA DELI OLDUM :@ PC SINI HECKLICEM OLUCAK O UYUZ ADAMA PARA KAZANDIRCAZ ŞEYINE TAKMIYOR COK TA FIFI VALLA ALMAM YHA CAPULCULARI ZENGIN MI EDICEM AYARSIZLAR YHA DELI EDIYOLAR INSANI @@





LONCA : StereoLoVe
NİCK : STaVRaN
KRALLIK : ChunJo
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  EviLAnqeL Bir Ptsi Haz. 14, 2010 6:52 am

yha bırakın aLLah aşkına .) AdamLar adam gbi item satmıorki Smile Şamanıma kraLyt aLıcm diyorm şaman kraLyti yok dioLar nijama aLıcm diyorm surama aLıcm diorum onLarada kraLyt yok diorLar ... Bu ne şimdi ? Bu oyunda sadece savaşçıLara mı çaLışıyosnz siz ? Hadi bnu geçtim msnyi açtığnz yok. AÇıyorsunuz konuştuğunuz yok .. Gdin biraz pwp sw qeznde qmLik nedr öqrenin.. MisaL veriym Engmt2 ye bşLmadn önce oynaqm sw Brosmt2 GmLer harbi grvLerni spr ypıorLardı cvpsz brkmıoLrdı msnLeri 7/24 açıktı bütün onLine oyuncuLarLa iLqLnioLrdı sizin qbi sadece 1 kraLLıkta kaLmayıp dier kraLLkLarLa da iLqLnioLrdı. GmLik Dersi fLn aLmak istiysnz iLetişime gçrrm bn sizi. Nyse yha şu msnyi açn bşyLer ypn ya da swyi kapatn yürümz yoksa .)
avatar
EviLAnqeL

Mesaj Sayısı : 46
Kayıt tarihi : 06/06/10
Nerden : Evdén *)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 10:12 am

ECE ŞURAYA GIRIP YAZDIGIMI OKURSAN SEVINIRM BNI BILIYORSUN OYUNUNDA N KADAR ŞİKAYETCI OLDUGUMU BU BASLIGI YAPTIGIM ICIN N KADARDA INANDIGIMI GORMENI ISTERIM ISTEDIGIMIZ GIB SW BIZI BKLIYOR Wink




http://engmt2.turkforumpro.com/engmt2-sohbet-bolumu-f2/yeni-gm-atanmistir-yeni-gorevinde-baarilar-t179.htm#661
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  EviLAnqeL Bir Ptsi Haz. 14, 2010 11:44 am

Bi dk Bi dk Very Happy Neva qmLikten atLdıysa dün pm attqm kisi kmdi o zmn ümitcan Smile Dha dün qece adma Pm attm adm Jinnoda doLşıodu ?
avatar
EviLAnqeL

Mesaj Sayısı : 46
Kayıt tarihi : 06/06/10
Nerden : Evdén *)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Edit item alımı...

Mesaj  STaVRaN Bir Ptsi Haz. 14, 2010 12:00 pm

EviLAnqeL demiş ki:Bi dk Bi dk Very Happy Neva qmLikten atLdıysa dün pm attqm kisi kmdi o zmn ümitcan Smile Dha dün qece adma Pm attm adm Jinnoda doLşıodu ?


YENI ATANAN KISDIR LONEYSAMANDA ŞAHIT DUN GECE 1 SULARINDE MAVILERE GITMISTIM VE GM NEVAYI GORDUM HMN PM ATTIM CVP BKLEMEDIM AMA HMN CVP GLDI BIRDE BAKTIM KONUSTUK KONUSURKEN KENDISDE SOYLEDI VE BNDE FARK ETTIM HIC BI YETKISI YOKDU YANI YENI ATANAN KISIDE GM NEVANIN CHARIYLA DEWAM EDIYOR BAK SANA DA DENK GELSIN KONUS BNA INANACAKSIN Wink
avatar
STaVRaN

Mesaj Sayısı : 84
Kayıt tarihi : 05/06/10
Yaş : 28
Nerden : ESKİŞEHİR

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz